Searching...
26 Şubat 2013 Salı

Bir Site Nasıl Yapılır, Web Sitesi Yapmak Kolay Mıdır?


Bir sitenin nasıl yapıldığı hakkında ve bir site yapmanın kolay mı yoksa zor mu olduğunu hakkındaki soruların cevapları.

Bir Site Nasıl Yapılır?
Bir web sitesi html kodlama ile yapılır. Html nedir derseniz; html, web sayfalarının tasarım kısmının hazırlanmasında kullanılan web programlama dilidir. Html ile bir web sitesinin tasarım kısmındaki her türlü düzenleme yapılabilir. Bir site nasıl yapılır? sorusunun ana cevabı; "bir site html ile yapılır" dır.

Fakat bu html basit düzey de web sitesi yapmak içindir. Profesyonelce bir tasarım ortaya koymak isterseniz, html web programlama dilinin yanında yine sadece web sitelerinin tasarımında kullanılan, hatta bir site tasarımını kolay yönden yapmak için kullanılan Css web programlama dilini ihtiyaç vardır. Html ile Css bilginiz olduğunda kendinizi yeni siteler yaparak tecrübeli hale getirdikten sonra, tasarımını istediğiniz gibi yapamayacağınız bir web sites olmaz. Özetle profesyonel bir site nasıl yapılır derseniz de; profesyonel bir web sitesi Html ve Css web programlama dilleri ile yapılır.

Site Yapmak Kolay Mıdır?
Bir site nasıl yapılır başlığı altındaki yazıyı okuduğunuzda aslında bunun cevabını aşağı yukarı anlayabilirsiniz.

Bir web sitesi yapmak, bir inşaat yapmak gibidir. Yukarıdaki bir site nasıl yapılır başlığı altında bulunan Html web programlama dili bir inşaatın kolonları ve sıvasız biçimidir. Bu inşaatın dış cephe kaplaması ve iç dekorasyonu ise Css web programlama dili gibidir. Yani sizlerin anlayacağınız dilde site yapmak kolay mıdır? sorusunun cevabı; Size göre bir inşaatı yapmak ne kadar kolay ise bir web sitesi yapmak ta o kadar kolaydır. Ne kadar zor ise de o kadar zordur.

1 yorum:

  1. selamlar adım soner ve wep sitesi kurmak istiyorum ama nasıl yapılacağını bilmiyorum bana yardımcı ola bilecek kisilerden yardım istiyorum msn adresim hakplas_16@hotmail.com tel numaram 05432137118 yardım etmek isteyen dostlarımın aramasını bekliyorum

    YanıtlaSil

 
Yukarı Çık!